Jun 14, 2009

I'm cleaning up

Nah, not the house (HOW BORING!)
I am going to be sprucing the blog up a bit, taking down some banners, adding new ones, deleting some links, adding more.....
<--------
--------->


So, if things look a little Wiggity Wiggity Whack tomorrow then you will know why.

Why am I telling you this?
Heck if I know.
I was just really trying to get up another post because I was at number 666.
(insert evil laugh)
It kind of freaked me out.
Now I am at 667 . . .
Much better!
Have a great night, y'all.
***
p.s. Don't forget to "FOLLOW" my blog. One of my followers names will be drawn on July 1st for a nifty prize pack.
Go over there to the GOOGLE FRIEND CONNECT BOX.
(It is located right underneath my profile, above the SkinCare RX button)

8 comments:

parentingBYdummies on June 14, 2009 at 8:32 PM said...

Oh shucks, I like it how it is... I'm not good with change. I'm sure you'll make it even snazzier (not sure that's even a word). I never change mine, but I probably should; just too lazy.

Linda @ My Trendy Tykes on June 14, 2009 at 8:40 PM said...

Don't worry.....I won't be gettin' all snazzy jazzy on ya. Just gonna delete some banners/buttons. I actually like a cleaner looking blog. I will then be adding those in my blog roll section.

I may leave a few buttons and then just change them out every so often.

I DUNNO....I will probably mess something up and there will be no blog to read.

WE SHALL SEE!

Melissa on June 14, 2009 at 9:33 PM said...

hmmm...I'm excited to see what changes you'll bring! Have fun with it!

Sara Bonds on June 15, 2009 at 6:32 AM said...

LOL. I wouldn't want the post number 666 either.

Loukia on June 15, 2009 at 2:10 PM said...

Am I following you? If not, I will but for some reason I can't see your follow box from my work computer for some reason... can't wait to see the new cleaner looking blog! :)

Stesha on June 15, 2009 at 5:46 PM said...

Happy Blog Cleaning!

Hugs and Mocha,
Stesha

blueviolet on June 15, 2009 at 7:53 PM said...

Can't wait to see what you've got in store. :)

Shannon on June 21, 2009 at 9:05 AM said...

I heard ya. I clean mine up too when it needs it!

 

My Trendy Tykes Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez